Vanliga frågor

Kan jag välja utlämningsställe själv?

Svar: Tyvärr har vi i dagsläget inte denna funktion, vilket utlämningsställe sändningen kommer till bestäms utifrån ditt postnummer och är inget vi kan påverka.

Har ni telefonsupport?

Svar: Numera har vi tyvärr ingen telefonsupport. Anledningen till detta är att vi vill ha bättre möjligheter att ge rätt svar på de frågor som kommer in, och då är e-post det lämpligaste. Vi använder oss av en ärendehanteringsfunktion och försöker besvara alla mail så snart som möjligt.
Du når oss via formuläret längre ner på denna sidan, eller på kontakt@bilupplysningen.se

Har ni en butikslokal eller avhämtningsmöjlighet?

Svar: Nej all försäljning sker via webbsidan och vi har ingen möjlighet till kundmottagning på plats.

Kan ni skicka ordern till en annan adress än min egen?

Svar: Nej, vi kan bara skicka ordern till din folkbokföringsadress.

Skickar ni utanför Sverige?

Svar: I dagsläget skickar vi endast inom Sverige

Bara en del av det jag beställt fanns i lager, kan ni leverera halva min order?

Svar: Tyvärr kan vi inte delleverera beställningar då webshopens koppling till Klarna inte stöder detta. Beställningen skickas när den är helt komplett.

Kan jag lägga till en produkt i efterhand på min order?

Svar: Tyvärr kan vi inte ändra ordrar i efterhand.

Hur spårar jag min beställning?

Svar: I det mail som skickas ut när beställningen skickas från oss finns en spårningslänk. Det kan dock ta några timmar innan speditören har registrerat försändelsen på terminal.

Frågor eller funderingar? Skicka oss gärna ett mail så återkommer vi så snart vi kan!

Om oss:
Vi bedriver sedan 2008 handel med belysningsrelaterade tillbehör till personbilar, lastbilar, motorcyklar, arbetsfordon och entreprenadmaskiner.
Försäljning sker helt via nätet (vi har inga fysiska butiker eller kundmottagningar) via vår webbplats.

Företagsnamn:

Organisationsnummer: